Studente wint twee tickets Australië met downloaden Microsoft Office Enterprise 2007

donderdag 16 juli 2009

Studente wint twee tickets Australië met downloaden Microsoft Office Enterprise 2007

Houten, 16 juli 2009 - SURFSPOT.NL, de ICT-webwinkel voor hoger onderwijs, heeft twee vliegtickets naar Australië uitgereikt aan Cécile Geraads (26), studente aan de Universiteit Utrecht. Zij streed samen met zeven andere finalisten voor de tickets. De finale, die plaatsvond tijdens een drukbezochte beach party op Strand Oog in Al in Utrecht, was het einde van de drie maanden durende 'Download Jezelf Down Under'-campagne van Microsoft, SURFSPOT.NL en Slim.nl.

Hotlink
- Foto Cécile Geraads
- website SURFSPOT.NL
- website SLIM.nl

SURFSPOT.NL startte twee maanden geleden als eerste in Nederland met het aanbieden van Microsoft-producten als download. Studenten profiteren dankzij deze mogelijkheid van aanzienlijk lagere softwareprijzen. Zo kost Microsoft Office Enterprise 2007 op SURFSPOT.NL slechts EUR 39,75. Studenten die voor 24 juni een versie van Microsoft Office Enterprise downloadden, maakten bovendien kans op twee tickets  naar Australië.

Finale
De acht finalisten streden eerst tegen elkaar in een vragenronde, die drie winnaars opleverde. Deze drie winnaars moesten vervolgens zo lang mogelijk op een opblaassurfboard blijven staan. Diegene die het langst op het surfboard kon blijven staan, was de winnaar. Cécile Geraads is eerste geworden en won de tickets naar Australië. Op de tweede plaats eindigde Marijn Heuvelman (scholier aan een ROC) en op de derde plaats Donald Maatkamp (student Universiteit Leiden).

Cécile Geraads: "Ik had net een nieuwe laptop aangeschaft en wilde daar graag Microsoft Office op hebben. Omdat ik al vaker software via SURFSPOT.NL had gekocht, wist ik dat ik daar het goedkoopste uit was. Ik heb zeer goede ervaringen met SURFSPOT.NL. Het is een duidelijke site met de beste prijs voor studenten. Toen ik de bestelling plaatste, bleek ik ook nog eens kans te maken op twee tickets naar Australië. Ik had nooit verwacht dat ik zou winnen! Dit is helemaal te gek."