Q-ray kiest voor Whizpr

donderdag 9 juli 2009

Wageningen, 9 juli 2009 - Q-ray, IT-specialist voor informatievraagstukken binnen de sectoren Food, Feed en Flowers, wenst zijn PR-activiteiten onder te brengen bij een gespecialiseerd bureau en kiest daarom voor Whizpr. Met deze keuze professionaliseert Q-ray zijn PR-werkzaamheden om daarmee de zichtbaarheid verder te vergroten.

Q-ray is gespecialiseerd in advies en realisatie van IT-oplossingen voor informatievraagstukken binnen de Food, Feed en Flowers. Daarin onderscheiden en combineren zij database- (Q2 Inform), e-commerce (Q2 Trade), berichtenuitwisseling (Q2 Link) en mobiele (Q2 Go) toepassingen. Voor deze oplossingen wordt gebruik gemaakt van diverse Oracle- en Microsoft-technologieën. Daarnaast bieden zij met projectmanagement, consultancy en supportdiensten service op maat. Zo heeft Q-ray voor het Voedingscentrum de Levensmiddelendatabank ontwikkeld waarin informatie over allergenen, voedingswaarden van merkartikelen en generieke producten toegankelijk worden gemaakt voor consumenten. Daarnaast mag Q-ray ook organisaties als FloraHolland, Productschappen Tuinbouw, Akkerbouw en Diervoeder, Ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV) en Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) tot zijn opdrachtgevers rekenen.

"We hebben voor Whizpr gekozen, omdat hun manier van werken overeenkomt met die van ons. De 'beide benen op de grond' en oplossingsgerichte benadering maakt dat Whizpr en Q-ray goed bij elkaar passen," aldus Henk Aarts, business consultant bij Q-ray.