Persbericht: Vopak succesvol live met Oracle CRM On Demand

dinsdag 24 februari 2009

 

Extra informatie


Hotlinks

Oracle EMEA perscenter
Oracle CRM On Demand
Over Vopak
Social CRM Blog


Video

Steve Fearon over Oracle CRM On Demand Release 16


Voor meer informatie:
Whizpr
Marieke Adama/ Maartje Dekens/ Erik van de Nadort
Tel: 0317 410 483
oracle@whizpr.nl


Over Vopak

Koninklijke Vopak N.V. is ’s werelds grootste onafhankelijke tankterminal operator, gespecialiseerd in de opslag en overslag van vloeibare en gasvormige chemie- en olieproducten. Desgewenst levert Vopak logistieke diensten voor klanten van de terminal. Vopak exploiteert 80 terminals met een opslagcapaciteit van circa 27 miljoen cbm in 32 landen. Deze liggen op strategische plaatsen ten opzichte van de gebruikers en de belangrijkste vaarroutes. Klanten zijn overwegend ondernemingen uit de chemische en olie-industrie voor wie Vopak een grote verscheidenheid aan producten opslaat die zijn weg naar een groot aantal industrieën vindt.


Over Oracle
Oracle is 's werelds grootste leverancier van bedrijfssoftware.
Voor meer informatie: www.oracle.com

Trademarks
Oracle is a registered trademark of Oracle Corporation and/or its affiliates. Other names may be trademarks of their respective owners.

Vopak succesvol live met Oracle CRM On Demand

Snelle implementatie CRM-oplossing om dienstverlening aan klanten wereldwijd te verbeteren

De Meern, 24 februari 2009 - Koninklijke Vopak, tankterminal operator voor de opslag en overslag van vloeibare en gasvormige chemie- en olieproducten, heeft Oracle CRM On Demand voor zowel verkoop als serviceprocessen in gebruik genomen. Met deze CRM-applicatie zet Vopak sterker in op customer excellence. Oracle-partner Cap Gemini assisteert Vopak met de implementatie van de oplossing wereldwijd.

Vopak is een belangrijke businesspartner van internationale olie-, chemie-, en gasproductiebedrijven. Om zijn klanten beter van dienst te zijn, ging Vopak op zoek naar een nieuwe CRM-applicatie. Met Oracle CRM On Demand heeft Vopak zijn service levels verbeterd, de verkoop- en serviceprocessen wereldwijd gestandaardiseerd en heeft het management betere stuurinformatie verkregen.

"Oracle CRM On Demand stelt ons in staat de relatie met onze klanten te versterken. We kunnen hen meer service en informatie bieden dan waar zij om vragen", aldus Chris Badenhorst, Director Commercial Excellence & Strategic Projects, Vopak.

De implementatie is gestart in mei 2008, in september zijn de eerste landen live gegaan. Eind eerste kwartaal 2009 zal de uitrol afgerond zijn.

“Oracle CRM biedt inzicht in lokale en wereldwijde activiteiten en maakt dat Vopak meer als een globale partner richting zijn klanten kan acteren. Het is fantastisch hoeveel mogelijkheden je hebt voor klantenbeheer vanaf één centrale Accounts-pagina”, aldus Phil Wenner National Sales Manager, Vopak.




------------------------