Oracle CRM On Demand versie 16 uitgebreid met extra functionaliteit
donderdag 19 februari 2009
Extra info |
Hotlinks |
Whitepapers |
Foto’s |
Voor meer informatie: |
Over Oracle |
De Meern, 19 februari 2009 – Oracle CRM On Demand Release 16 is sinds de introductie van vorige maand uitgebreid met vijf additionele producten: Oracle Self-Service E-Billing On Demand, Oracle Sales Library, Oracle CRM On Demand Deal Management, Oracle CRM On Demand Enterprise Disaster Recovery en Oracle AIA-integratie van Oracle CRM On Demand met JD Edwards EnterpriseOne. De nieuwe functionaliteit en geavanceerde self service-mogelijkheden leiden tot betere dienstverlening richting klanten en een korter verkoopproces.
Modules
Met behulp van het online raadplegen van rekeningen, geavanceerde analyses en PCI DSS Niveau 1-certificering, ondersteunt Oracle Self-Service E-Billing On Demand klanten waardoor loyaliteit toeneemt, betalingen sneller geïnd worden en kosten afnemen.
Oracle Sales Library is een bibliotheek van presentaties die onderlinge samenwerking verhoogt en het verkoopproces verbetert. Verkopers kunnen zo snel en eenvoudig presentaties op maat samenstellen. Een uitgebreide set social networking tools ondersteunt gebruikers bij het delen, beoordelen, waarderen en markeren van presentaties. Dit bevordert effectief hergebruik van bestaande verkooppresentaties binnen de organisatie.
Oracle CRM On Demand Deal Management stelt de verkopers in staat om deals effectiever en met een hogere omzet af te sluiten. Dit wordt met name bereikt door de intuïtieve gebruikersinterface en ondersteuning bij het bepalen van de juiste prijs. Daarnaast beschikt de verkoper over geavanceerde what-if analyses, marktinformatie en heeft hij inzicht in het historisch koopgedrag van de klant. Dit alles leidt tot effectieve prijsonderhandelingen en sneller afsluiten van deals.
Door een jaarlijkse simulatie van calamiteiten, gegarandeerde herstelafspraken en real-time databasesynchronisatie zijn gebruikers met Oracle CRM On Demand Enterprise Disaster Recovery verzekerd van zakelijke continuïteit.
Oracle AIA-integratie van Oracle CRM On Demand en JD Edwards EnterpriseOne
Door middel van de Application Integration Architecture (AIA) van Oracle is het nu mogelijk een volledig verkoopproces, van lead via offerte tot order, te ondersteunen. De integratie bestaat uit de koppeling van Oracle CRM On Demand met JD Edwards EnterpriseOne 8.12. Daarnaast worden de systemen real-time gesynchroniseerd, zijn de gebruikersinterfaces van het offerte- en orderproces samengevoegd en zijn gegevens over accounts, contacten en producten geïntegreerd. Hierdoor beschikken gebruikers over één compleet beeld van een klant. Organisaties kunnen zo klanttevredenheid verhogen door tijdige en accurate leveringen, sneller deals sluiten door consistente offertes en tijd besparen door het stroomlijnen van het orderproces.
<< Home