Oracle introduceert nieuw collaboration portal voor klanten

woensdag 5 november 2008

My Oracle Support Community brengt het uitwisselen van kennis op hoger
niveau

De Meern, 5 november 2008 – Oracle introduceert een nieuw collaboration
portal waarmee klanten toegang krijgen tot de laatste product- en
supportinformatie en best-practices. Daarnaast kunnen ze via My Oracle
Support Community deelnemen aan discussies en kennis en ervaring uitwisselen
met andere gebruikers en Oracle-experts. Zo maximaliseren ze het effect van
de inzet van Oracle-oplossingen. Daarnaast helpt het platform bij het
verlagen van de cost of ownership en het sneller oplossen van problemen. My
Oracle Support Community haakt aan bij verschillende bestaande netwerken
zoals Oracle Technology Network (OTN) en Oracle Partner Network (OPN).

My Oracle Support Community is een geïntegreerd, multi-channel online
collaboration portal dat gebruik maakt van de laatste Web 2.0-technologie.
Hiermee hebben klanten real-time toegang tot een kennisopslagplaats. Klanten
kunnen deelnemen aan een of meer communities. Het platform biedt onder
andere discussieforums, documentuitwisseling, een zoekfunctie voor het
vinden van personen met dezelfde interesses en problematiek, private
messaging, toegang tot nieuws en evenementen en een mechanisme voor het snel
vinden van informatie. Daarnaast is er ruimte voor het delen van ideeën en
geven van feedback.