Nieuw Oracle partnerinitiatief ondersteunt CRM On Demand

dinsdag 8 september 2009

Onderscheidende Oracle On Demand Partners in Focused Partner-initiatief

Oracle kondigt vandaag het Focused Partner-initiatief aan voor leden van het Oracle PartnerNetwork (OPN) die zich hebben toegelegd op de

CRM On Demand-producten van Oracle. Het initiatief biedt extra mogelijkheden aan partners die over aantoonbare expertise op het gebied van CRM On Demand beschikken en daarmee toegevoegde waarde bieden aan klanten.

Hotlinks
Volledige Engelstalige persbericht
Meer informatie over Oracle CRM On Demand
Meer informatie over Oracle PartnerNetwork (OPN)
Word lid van de OPN Group on Oracle Mix
Oracle Partners op Twitter
Volg Oracle Partners op Facebook
Blog van Judson Althoff

Focused Partners kunnen nauwer samenwerken met Oracle's EMEA On Demand team, product management, de verkooporganisatie en de lokale partnerorganisatie om hun positie in de markt te versterken. Als onderdeel van het initiatief wordt een plan opgesteld dat ondersteunt bij het behalen van gezamenlijke doelen en waarin afspraken zijn opgenomen over te nemen acties. Oracle sales teams werken proactief samen met Focused Partners om de samen vastgestelde markten uit te bouwen. Ze bieden CRM On Demand-oplossingen waarmee klanten resultaten kunnen optimaliseren, risico's beter beheersen en kosten verlagen.

Tot de eerste partners die in EMEA geselecteerd zijn voor deelname aan het Focused Partner-intiatief behoren Business&Decision, Ebicus en Innoveer Solutions, die allen onder meer op de Nederlandse markt actief zijn.

"Sinds onze eerste implementatie van CRM On Demand in 2005 zijn wij actief betrokken geweest bij een groot aantal implementatietrajecten. Wij zijn er trots op om onszelf sinds dit jaar Oracle CRM On Demand Focused Partner te mogen noemen. De intensieve samenwerking tussen Ebicus en Oracle zal door dit initiatief nog verder worden versterkt op Europese schaal", zegt Huub van Rijswijck, Directeur van Ebicus B.V. "Tot op heden heeft onze samenwerking al geleid tot onder meer de ontwikkeling van een hosted integratieoplossing speciaal voor CRM On Demand met applicaties zoals JD Edwards en de E-Business Suite. We verwachten dat we nu nog beter in staat zijn onze klanten te laten profiteren van de nieuwste technologische ontwikkeling, in combinatie met excellente consulting services."