Diensten Nederlandse start-up Lipperhey nu beschikbaar in VS

maandag 22 juni 2009

Online dienst voor website-analyse uitgebreid met QuickScan

Amsterdam, 22 juni 2009 - De Nederlandse internet start-up Lipperhey gaat, drie maanden na de Nederlandse introductie van de online website-analysetool, van start in de Verenigde Staten. Met de introductie van de internationale site is de online dienst nu mondiaal te gebruiken. Lipperhey biedt elk bedrijf snel en tegen uiterst scherpe tarieven een website-analyse, waarbij sites worden beoordeeld op kwaliteit, vindbaarheid en populariteit. Onderdeel van de internationale launch is de introductie van de QuickScan. Deze scan geeft direct een analyse van twintig pagina's en presenteert tevens de verbeterpunten. Na registratie volgt de gratis analyse van de volledige website.

Uitgebreide website-analyse
De online Lipperhey dienst analyseert zowel de eigen site als die van concurrenten. Met de gratis QuickScan is direct te zien hoe uitgebreid deze analyse is en welke verbeterpunten op basis van twintig gescande pagina's worden geadviseerd. Als de gebruiker zich registreert dan volgt op basis van speciaal ontwikkelde software een online en real-time analyse op meer dan 180 punten en beoordeling op ruim 35 onderwerpen. Deze analyse is kosteloos, het bijbehorende uitgebreide en gedetailleerde rapport kost 50 euro.

Marc Noët van Lipperhey: "Het succes in Nederland is groot en we verrichten continue analyses, zelfs voor sites in het buitenland. We krijgen veel reacties van bedrijven die maar een beperkt budget beschikbaar hebben voor zoekmachineoptimalisatie. Ze zijn zeer blij zijn met onze scan en rapportage. Voor een laag bedrag kunnen ze met de verbeterpunten en het onafhankelijke adviesrapport bij hun websitebouwer aankloppen of natuurlijk zelf aan de slag. Met de launch van de internationale site in de Verenigde Staten bedienen we niet meer alleen de Nederlandse markt, maar zijn we nu bereikbaar voor de hele wereld."