ion-ip benoemt Ula Kaminska tot Manager Customer Operations

maandag 10 november 2008

Veenendaal, 10 november 2008 – ion-ip, specialist op het gebied van ‘application delivery’ stelt Ula Kaminska aan als Manager Customer Operations. Dankzij steeds grotere en complexere projecten groeit ion-ip snel. Ula Kaminska heeft zowel kennis van business continuity met het accent op klantrelaties, als van complexe IT-bedrijfsprocessen en het coachen van mensen. Zij wordt bij ion-ip het aanspreekpunt van alle klantgerelateerde operationele trajecten.

 

Eerder was Ula Kaminska Manager Solutions en senior Project/ Program Manager bij NewtelEssence/KPN. Daarvoor werkte zij als senior Consultant Manager bij Accenture/ Andersen Consulting, hier heeft ze specifieke ervaring opgedaan in professionalisering en verandertrajecten.

 

Ula Kaminska: “ion-ip is een jonge en succesvolle organisatie met duidelijke en gezonde ambities. Klein genoeg om flexibel en creatief te blijven en professioneel genoeg om state-of-the-art oplossingen succesvol te realiseren. De organisatie beschikt over de juiste, klantgerichte mentaliteit in combinatie met een hoog kennisniveau, creativiteit en de drive om kwaliteit te leveren. Ik verwacht met mijn kennis en ervaring een goede persoonlijke bijdrage te kunnen leveren aan de groei en verdere professionalisering van ion-ip. Voor mij een spannende en leuke uitdaging.”

 

“De successen van ion-ip blijven niet onopgemerkt en zorgen voor steeds grotere, uitdagende trajecten. Met de komst van een ervaren, pragmatische senior Manager Customer Operations, met een focus op business continuity en klantrelaties, kan ion-ip die dynamiek uitstekend aan”, aldus Willem Jan Bruin, CEO bij ion-ip.