TCD2006 groeit wederom
woensdag 3 mei 2006
Verbreding beurs komt goed tot uiting in bezoekersprofielen
Woerden, 3 mei 2006 TCD2006, de zevende editie van hét evenement op het gebied van contactcenters, CRM, direct marketing en e-marketing in de Jaarbeurs in Utrecht, heeft met 6708 bezoekers weer meer mensen getrokken dan vorig jaar. De vorig jaar succesvol ingezette verbreding van de beursformule met extra aandacht voor onder andere DM en e-Marketing, kwam dit jaar duidelijk tot uitdrukking in de goed aansluitende bezoekersprofielen.
De standhouders zijn zeer positief over de beurs. De organisatie heeft op de laatste beursdag alweer 75 procent van de stands voor volgend jaar ingevuld. Dit geeft aan dat de standhouders tevreden zijn. De verschillende, goed op elkaar afgestemde beursonderdelen zorgen er bovendien voor dat de kwaliteit van de bezoekers ook dit jaar weer beter is geworden, aldus beursorganisator Paul Petermeijer.
Congressen en Thuiswinkelen
De belangstelling voor de gratis congressen in de inlooptheaters was ook dit jaar weer ongekend groot. De enorme groei van het aantal webwinkels en leden van Thuiswinkel.org is duidelijk terug te zien in het bezoekersaantal van het Thuiswinkel Paviljoen. Steeds meer verschillende branches interesseren zich voor deze vorm van ondernemen en vonden hier de laatste ontwikkelingen op thuiswinkelgebied.
300 Direct Marketeers en Telecommerce Gala
Op dinsdagavond zagen 300 Direct Marketeers, Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org DM-Man van het jaar worden. Ook het Telecommerce Gala was volledig uitverkocht voor de uitreiking van de Nationale Contact Center Awards en de Plantronics Telesales Team Trophy op woensdagavond. Voor deze spetterende show kwamen 700 branchegenoten uit de contactcenterwereld naar het Beatrix Theater in Utrecht.
TCD2007 zal van 24 tot en met 26 april 2006 in de Jaarbeurs in Utrecht plaatsvinden.
Woerden, 3 mei 2006 TCD2006, de zevende editie van hét evenement op het gebied van contactcenters, CRM, direct marketing en e-marketing in de Jaarbeurs in Utrecht, heeft met 6708 bezoekers weer meer mensen getrokken dan vorig jaar. De vorig jaar succesvol ingezette verbreding van de beursformule met extra aandacht voor onder andere DM en e-Marketing, kwam dit jaar duidelijk tot uitdrukking in de goed aansluitende bezoekersprofielen.
De standhouders zijn zeer positief over de beurs. De organisatie heeft op de laatste beursdag alweer 75 procent van de stands voor volgend jaar ingevuld. Dit geeft aan dat de standhouders tevreden zijn. De verschillende, goed op elkaar afgestemde beursonderdelen zorgen er bovendien voor dat de kwaliteit van de bezoekers ook dit jaar weer beter is geworden, aldus beursorganisator Paul Petermeijer.
Congressen en Thuiswinkelen
De belangstelling voor de gratis congressen in de inlooptheaters was ook dit jaar weer ongekend groot. De enorme groei van het aantal webwinkels en leden van Thuiswinkel.org is duidelijk terug te zien in het bezoekersaantal van het Thuiswinkel Paviljoen. Steeds meer verschillende branches interesseren zich voor deze vorm van ondernemen en vonden hier de laatste ontwikkelingen op thuiswinkelgebied.
300 Direct Marketeers en Telecommerce Gala
Op dinsdagavond zagen 300 Direct Marketeers, Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org DM-Man van het jaar worden. Ook het Telecommerce Gala was volledig uitverkocht voor de uitreiking van de Nationale Contact Center Awards en de Plantronics Telesales Team Trophy op woensdagavond. Voor deze spetterende show kwamen 700 branchegenoten uit de contactcenterwereld naar het Beatrix Theater in Utrecht.
TCD2007 zal van 24 tot en met 26 april 2006 in de Jaarbeurs in Utrecht plaatsvinden.
<< Home