SUSA gaat live op TCD2006
donderdag 20 april 2006
Agents en technologie van SUSA contactcenter operationeel op beurs
Utrecht, 20 april 2006 – SUSA studenten uitzendbureau neemt het eigen contactcenter mee tijdens de beurs TCD2006. SUSA is met het poolconcept een belangrijke uitzendpartner voor de contactcenter-branche. De pool van SUSA-studenten zal
SUSA beschikt over een IP-contactcenter: Vanuit één centrale locatie worden het hoofdkantoor en de negen regionale vestigingen voorzien van inbound- en predictive outbound-functionaliteit. Voor de gehele technologische infrastructuur is nauw samengewerkt met een aantal partners, waaronder Voicetec, Priority Telecom, Digacom, Trinicom, Plantronics en Aalberts Totaal Project.
Remco Pouw, directeur van SUSA: ”Ons werk bestaat uit het leveren van kwalitatief goede agents om permanent en op de gewenste capaciteit seats te kunnen bezetten, waarbij we de klant alle planningszorgen uit handen nemen. Op de beurs willen we het publiek laten zien hoe we met deze complexe planwerkzaamheden omgaan en hoe snel we agents op de been kunnen krijgen. Daarnaast ziet het publiek ook meteen onze agents zelf aan het werk en kan het daarmee een goede indruk krijgen van de kwaliteit van onze studenten.”
Cees Zwezerijn, commercieel directeur Trinicom: “We waren direct enthousiast over dit initiatief van SUSA. We zien dat op deze beurs heel veel verteld wordt over contactcenter-technologieën, maar uiteindelijk wil een bezoeker toch het liefst zien hoe het in de praktijk werkt. En dat kan nu. Niet in een demo-omgeving maar gewoon in de realiteit.”
Poolconcept
Het poolconcept voorziet in ingewerkte HBO- en WO-studenten die zeer flexibel beschikbaar zijn, als aanvulling op de vaste personeelsbezetting van een contactcenter. Hiermee biedt SUSA onder het motto ‘continuflexibel’ een structurele oplossing voor wisselende personeelsbezetting, veroorzaakt door pieken en dalen of bijvoorbeeld ziekteverzuim en vakantie van eigen personeel. Naast het werven en selecteren van studenten regelt SUSA ook alle planwerkzaamheden. Werken met studenten wordt door veel contactcenters als complex ervaren. SUSA heeft hier 60 jaar ervaring in opgebouwd en werken met studenten tot specialisme gemaakt.
Het live contactcenter is niet de enige plaats waar de SUSA-studenten tijdens de TCD
<< Home