Oracle richt Sales Club op

donderdag 20 april 2006

OPN Sales Club gericht op individuele beloning verkoopmedewerkers

De Meern, 20 april - Oracle introduceert de PartnerNetwork (OPN) Sales Club, een incentive programma waarmee verkoopmedewerkers van Oracle-partners punten kunnen verzamelen die om te zetten zijn in diverse geschenken. Nederland is het eerste land waar de OPN Sales Club van start gaat.

Alle medewerkers van bedrijven die lid zijn van het Oracle PartnerNetwork komen in aanmerking voor lidmaatschap van de OPN Sales Club. Verkoopmedewerkers kunnen hier een account openen. Bij verkoop van Oracle-producten worden ze beloond volgens een puntensysteem. Deze punten zijn in te wisselen voor cadeaus als iPods, televisies en reizen. Medewerkers kunnen via de website van Oracle bekijken hoeveel punten zij hebben gespaard.

“Dit initiatief laat zien dat Oracle sterk betrokken is bij zijn partners,” zegt Edwin van den Thillart, Manager Solution Development bij Inter Access. “De OPN Sales Club is voor onze verkoopmedewerkers een goede stimulans.”

Penny Philpot, Senior Director, EMEA Alliances & Channels, Oracle PartnerNetwork & VADs: “We waren op zoek naar een manier om goede verkoopmedewerkers individueel te belonen. We hebben zelf een zeer gemotiveerde verkoopafdeling. De OPN Sales Club draagt eraan bij dat ook ons partnernetwerk grote toegevoegde waarde blijft leveren.”

Na Nederland wordt de OPN Sales Club geïntroduceerd in Tjechië, Duitsland, Hongarije, Ierland, Polen, Servië, Slowakije, Zwitserland en Zuid-Afrika. In de toekomst wordt het programma uitgebreid naar andere landen. 

Meer informatie over het Oracle partner network is te vinden op:
http://oraclepartnernetwork.oracle.com.