Gerard Burgering nieuwe directeur van Solvendi
donderdag 20 april 2006
Utrecht, 20 april 2006 - Per 1 april 2006 is Gerard Burgering aangesteld als directeur van Solvendi BV, specialist op het gebied van payrolling.
Burgering heeft zijn sporen verdiend in de uitzend- en contactcenter-branche. Zo was hij directeur van ASB, het latere Vedior. Na deze functie heeft hij diverse start-ups begeleid. Voor OOM, Ontwikkelmaatschappij Oost-Nederland (nu Oost NV), zette hij in Twente een van de eerste contactcenter-netwerken in Nederland op. Als directeur van het eerste uitzendbureau voor contactcenter-personeel, TeleworX, was hij een voorvechter voor de erkenning van het vak contactcenter-agent. Burgering was voorzitter van het Twents Forum voor Contactcenters en is bedenker en (mede)oprichter van de succesvolle denktank Household Supplies, waar ieder kwartaal professionals uit de contactcenter-branche samenkomen om kennis te delen.
Burgering: Solvendi heeft grote ambities. Onze focus ligt nu op de contactcenter-branche. Binnen deze branche is er een manifeste behoefte aan een oplossing als payrolling, aangezien het management alle aandacht wil richten op klanten, kwaliteit en coaching.
Burgering heeft zijn sporen verdiend in de uitzend- en contactcenter-branche. Zo was hij directeur van ASB, het latere Vedior. Na deze functie heeft hij diverse start-ups begeleid. Voor OOM, Ontwikkelmaatschappij Oost-Nederland (nu Oost NV), zette hij in Twente een van de eerste contactcenter-netwerken in Nederland op. Als directeur van het eerste uitzendbureau voor contactcenter-personeel, TeleworX, was hij een voorvechter voor de erkenning van het vak contactcenter-agent. Burgering was voorzitter van het Twents Forum voor Contactcenters en is bedenker en (mede)oprichter van de succesvolle denktank Household Supplies, waar ieder kwartaal professionals uit de contactcenter-branche samenkomen om kennis te delen.
Burgering: Solvendi heeft grote ambities. Onze focus ligt nu op de contactcenter-branche. Binnen deze branche is er een manifeste behoefte aan een oplossing als payrolling, aangezien het management alle aandacht wil richten op klanten, kwaliteit en coaching.
<< Home