HTC voegt drie medewerkers toe aan Benelux-team

dinsdag 28 juli 2009

Aanhoudende groei marktaandeel en naamsbekendheid

Utrecht, 28 juli 2009 - HTC, marktleider op het gebied van smartphones
gebaseerd op Windows Mobile en eerste fabrikant van Android-toestellen,
heeft zijn team in de Benelux uitgebreid met drie medewerkers.

Aernout Arends is aangesteld als Service Manager Benelux. Hierbij is hij
verantwoordelijk voor de klanttevredenheid van alle directe en indirecte
HTC-klanten. Hij houdt zich in dit kader onder meer bezig met de logistieke
trajecten, garantievoorwaarden en het ontwikkelen van aanvullende services
van HTC. Arends is afkomstig van Motorola waar hij gedurende vijf jaar
Customer Service Manager Benelux was. Voor HTC zet hij zijn ervaring en
kennis in om de dienstverlening verder uit te bouwen.

John Pieters en John van Voorst zijn benoemd tot Channel Manager Benelux bij
HTC. Hierbij richten zij zich op het indirecte partnerkanaal van HTC. Voor
hun overstap naar HTC deden zij beide ruime ervaring op met het merk HTC als
respectievelijk Channel Sales Manager b-to-b en e-tail en Channel Sales
Manager bij Brightpoint. John Pieters over zijn nieuwe functie: "HTC is een
ambitieus en dynamisch bedrijf met vernieuwende producten. Ik zie het als
een uitdaging om samen grenzen te verleggen en als team het merk HTC in de
Benelux verder uit te bouwen." 

Mark Moons, Regional Director HTC Benelux: "Waar de meeste bedrijven op dit
moment inkrimpen, breidt HTC juist uit. Je ziet dat we zowel qua
marktaandeel als naamsbekendheid stabiel blijven groeien. Zo sloten we 2008
af als de op een na sterkste smartphone-leverancier in Nederland. Ook het
feit dat we als eerste partij Android-toestellen hebben geïntroduceerd,
geeft een sterk signaal af betreffende onze innovatiekracht. HTC is in de
Benelux in korte tijd uitgegroeid tot een volwassen speler, ik zie de
toekomst dan ook met veel vertrouwen tegemoet."