Manueel verwerken en inboeken van facturen verleden tijd dankzij partnershap Exact en Kirean

maandag 16 maart 2009

Gegevensherkenning en automatische verwerking versnelt boekingsproces
van ingescande facturen

Exact Software, een toonaangevende leverancier van ERP- en accounting
oplossingen, maakt in België gebruik van ScanExpert for Invoices van
Kirean. Deze software zorgt voor het aflezen van papieren
fakturatiegegevens alsook voor de geautomatiseerde verwerking en
inboeking ervan.

ScanExpert for Invoices is naadloos integreerbaar met alle
accountingoplossingen van Exact Software. De OCR-technologie
garandeert een correctheid van 95% bij het inscannen van de facturen
op voorwaarde dat de papieren documenten van goede kwaliteit zijn.
Omdat het boekingsscherm net hetzelfde is als het vertrouwde Exact
boekingsscherm, blijft de gebruiker werken binnen zijn vertrouwde
Exact omgeving.

De integratie van ScanExpert for Invoices en de Exact Software
accounting oplossingen beantwoordt de vraag van de accountant en de
KMO naar meer productiviteit en efficiëntie. De manuele verwerking en
inboeking van facturen is vanaf nu overbodig . ScanExpert biedt
bedrijven ook de mogelijkheid om digitale facturen snel en juist te
archiveren. ScanExpert for Invoices slaat bij het boeken ook
automatisch een afbeelding van de factuur op waardoor ze nadien ook
makkelijk terug te vinden zijn.

"Door de integratie van ScanExpert van Kirean Software met onze
accounting oplossingen maken we het leven van onze klanten een heel
stuk eenvoudiger", zegt Stefaan Missiaen, Business Unit Manager bij
Exact Software België. "Het verwerken en boeken van facturen is zeer
tijdsintensief. Door gebruik te maken van deze oplossing verloopt dit
proces veel sneller, waardoor onze klanten zich kunnen focussen op
activiteiten die de groei van hun business direct ondersteunen."

"Kirean en Exact Software hebben de krachten gebundeld om de klanten
van Exact Software de mogelijkheid te geven hun facturen efficiënter
te verwerken met behulp van de OCR-technologie" zegt Sebastien
Theunissen, Sales Manager bij Kirean België. Sinds begin 2009 heeft
Kirean gekozen om z'n portfolio aan oplossingen ook als
totaaloplossing aan te bieden onder de naam digitaal kantoor. Het
"digitaal kantoor" zorgt voor een vlekkeloze verwerking van alle
soorten documenten. Gecombineerd met goedkeuringsmodules en
archivering in een portaal. Ervaring heeft ons geleerd dat het
concept zorgt voor tijdbesparingen op vlak van verwerking, goedkeuring
en rapportage."