Axis introduceert Advance Replacement service

dinsdag 18 november 2008

Axis introduceert Advance Replacement service

 

Snelle vervanging van defecte camera’s met een minimum aan overlast

 

Rotterdam, 18 november 2008 – Axis Communications, leverancier van netwerkvideoproducten, introduceert zijn ‘Advance Repaclement’ service. Gebruikers van deze dienst ontvangen per omgaande een vervangende netwerkcamera, wanneer een camera defect is. Hiervoor hoeven zij de defecte camera niet eerst terug te sturen. Daardoor wordt downtime van uitgebreide en kritieke videosurveillancesystemen sterk verlaagd.

 

In Nederland wordt de Advance Replacement service geleverd door Axis-partner Comtek. Deze leverancier en reparateur van netwerkvideoproducten verstrekt onmiddellijk na ontvangst van het schademeldformulier een nieuwe netwerkcamera van hetzelfde type aan de gebruiker. De afhandeling van de beschadigde camera vindt vervolgens in tweede instantie plaats tussen Axis Communications, de reseller en Comtek.

 

“Onze nieuwe Advance Replacement service is een direct antwoord op de vraag van onze klanten”, zegt Magnus Ekerot, Regional Manager Axis Communications voor Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Centraal Oost Europa. “Dankzij deze service is het voor onze klanten zo eenvoudig mogelijk geworden om defecte camera’s binnen hun installatie te vervangen met een minimum aan hinder, installatietijd en downtime.”

 

De dienst is vanaf nu beschikbaar in Europa en de kosten en voorwaarden zijn beschikbaar via de website www.axis.com/support.