SAS en DDMS sluiten ASP-partnership voor SAS campaign management

woensdag 1 oktober 2008

Huizen, 1 oktober 2008 - SAS, leverancier van business intelligence- en
analytische oplossingen en marketingadviesbureau DDMS sluiten een
overeenkomst waarbij SAS Campaign Management als Application Service
Provider (ASP) dienst wordt aangeboden aan klanten van DDMS.

Niet iedere organisatie beschikt over voldoende kennis, capaciteit en de
juiste infrastructuur om geavanceerde klantanalyses te doen en
marketingcampagnes uit te voeren. Daarom biedt DDMS SAS campaign management
nu als ASP-dienst. Door de campagneactiviteiten uit te besteden aan DDMS
profiteert de klant van de geavanceerde tools voor campagnemanagement.

Frank van Osch, Manager Indirect Channel van SAS Nederland: "Bedrijven
willen enerzijds gebruik maken van de meest geavanceerde IT-oplossingen,
maar anderzijds niet zelf het beheer van de bijbehorende IT-infrastructuur
verzorgen. Door samen met DDMS SAS campaign management aan te bieden, spelen
we in op deze behoefte."

Algemeen directeur DDMS, Robert Feltzer: "Met SAS campaign management,
onderdeel van de Customer Intelligence-oplossing, is het mogelijk om op
basis van een compleet klantbeeld nauwkeurig een klantbestand te
segmenteren. Hiermee kunnen vervolgens geautomatiseerd complexe
marketingcampagnes worden uitgevoerd. De praktijk leert dat hierdoor de
efficiency en winstgevendheid van campagnes toeneemt."

De analisten en database-marketeers van DDMS zijn ervaren in het analyseren
en interpreteren van klantgegevens uit complexe databases en het vervolgens
omzetten en uitvoeren ervan in marketingcampagnes. De combinatie van DDMS en
SAS biedt marketinggedreven ondernemingen een schaalbare oplossing.