SpicyLemon stelt account manager non-profit aan

woensdag 16 april 2008

Sliedrecht, 16 april 2008 - Beveiligingsbedrijf SpicyLemon heeft Orpheo
Koulen benoemd tot account manager non-profit. Koulen is verantwoordelijk
voor de contacten met non-profit instellingen binnen de overheid, het
onderwijs en de gezondheidszorg. Hij beheert daarbij de bestaande reselllers
en hun klanten, maar zorgt ook voor groei binnen die markt.

Hiervoor was Koulen werkzaam bij T-Mobile als customer sales representative
voor zakelijke klanten. Eerder was hij bij evenementenbureau Know-Uz,
verantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van verschillende
promotiecampagnes. Deze ervaring gebruikt hij bij SpicyLemon om ook de
marketingafdeling te ondersteunen.

"SpicyLemon heeft kwaliteit hoog in het vaandel en dat zie je overal in
terug; in de producten, maar ook in de omgang met collega's", aldus Orpheo
Koulen. "Ik was zelf tevreden gebruiker van NOD32 en toen ik wat meer
informatie zocht, kwam ik met SpicyLemon in aanraking. Het enthousiasme was
wederzijds en ik wil me nu inzetten om de beveiligingsproducten nog
populairder te maken. Ik ben immers nog steeds zeer onder de indruk van de
mogelijkheden, en vertel dit graag door."

Nienke Ryan, product en strategie manager bij SpicyLemon: "Veel non-profit
instellingen waarderen de eigenschappen van onze producten: een
aantrekkelijke prijs, effectieve beveiliging en vooral geen omkijken ernaar.
Om deze markt nog beter te kunnen bedienen hebben we Orpheo aangenomen. We
zijn erg blij met zijn versterking van ons team."