Bull versterkt team voor lokale overheidsmarkt met Peter Douma
woensdag 16 april 2008
Diemen, 16 april 2008 - Bull heeft per 1 maart Peter Douma aangesteld als
Account Manager Publieke Dienstverlening. In deze functie houdt Douma zich
bezig met de verdere ontwikkeling van Bull-services voor de lokale
overheidsmarkt. Bull levert een transparant werkende MidOffice voor
gemeenten die hun dienstverlening aan burgers, bedrijven en ambtenaren
willen stroomlijnen. Aanvullende services op deze open source oplossing zijn
biometrie, security, virtualisering en storage.
Douma is afkomstig van Logica CMG van waaruit hij werkzaam was als senior
projectleider bij EGEM. Hier werkte hij met gemeenten aan standaardmodellen
voor elektronische formulieren. Daarnaast was hij integratiemanager binnen
het project Almere Direct. Daarvoor werkte Douma als Programmamanager bij
ICTU, dat in opdracht van overheden aan ICT-vraagstukken werkt. Douma werkte
eveneens enkele jaren bij de gemeente Den Haag als Hoofd afdeling Beleid &
Projecten en als Hoofd Informatievoorziening & Automatisering.
Peter Douma: "Bull heeft met een relatief klein team al veel bereikt bij de
lokale overheid. In de ANDEZ-1 en -2 aanbestedingen hebben de gemeenten
Alphen aan den Rijn, Ede, Delft en Utrecht voor Bull gekozen. Ook zijn we
actief bij de gemeenten Leidschendam-Voorburg en Vlaardingen. Het is nu zaak
onze diensten samen met partners verder te ontwikkelen zodat we gemeenten
helpen de dienstverlening aan burgers te verbeteren."
<< Home