TCD trekt ondanks hoge temperaturen weer meer bezoekers
dinsdag 1 mei 2007
Verbreding beurs werkt succesvol
Woerden, 1 mei 2007 - TCD, de vakbeurs voor Thuiswinkelen,
Contactcenters en Direct Marketing, kende dit jaar wederom een toename
in bezoekersaantallen, ondanks het warme weer. Ruim 7.800 bezoekers
kwamen vorige week op het evenement af, wat een toename ten opzichte van
2006 is van 16%. De groei is vooral het gevolg van de verbreding van de
beurs naar meer markten die met klantcontact te maken hebben.
De 180 standhouders zijn overwegend zeer tevreden over TCD: 83 procent
heeft zich al aangemeld voor volgend jaar. Onder de exposanten waren ABN
Amro,
Clockwork, Dun & Bradstreet, DHL Global Mail, Experian, Kieskeurig,
Marktplaats, Mijnwinkel, Nedstat, Newtel Essence, NEC Philips, Ogone,
Randstad, Salesforce.com, SNT, TNT Post, Tradedoubler, Unamic, WDM en
Yahoo.
TCD is begonnen als vakbeurs voor callcenters en ontwikkelde zich in
acht jaar tijd tot het grootste en meest veelzijdige evenement op het
gebied van klantcontact van de Benelux. Als Thuiswinkel vakbeurs,
Contactcenter vakbeurs en Direct Marketing vakbeurs richt TCD zich dit
jaar nog specifieker op het werven van klanten en het behouden daarvan,
met de nieuwe propositie 'Klanten vinden, klanten binden'.
"We zien dat de verbreding goed is uitgepakt", vertelt beursorganisator
Paul Petermeijer. "In de thuiswinkelbranche zagen we de grootste toename
in exposanten. Zij hadden zich verenigd op de Thuiswinkel Vakbeurs."
Naast de vakbeurs TCD, werd het TNT Post DM Feest en het Telecommerce
Gala georganiseerd. Met ruim 1.000 gasten, zagen ook deze evenementen
een groeiend aantal bezoekers.
<< Home