HTC lanceert nieuwe campagne en 'Quietly Brilliant' positionering

maandag 26 oktober 2009

De individuele consument is de nieuwe focus in YOU-campagne

Utrecht, 26 oktober 2009 - HTC, marktleider in op Windows Mobile- en Android-gebaseerde smartphones, onthult vandaag een wereldwijde reclamecampagne gebaseerd op hun nieuwe merkpositionering. Als start van de wereldwijde campagne rolt HTC de komende weken in 20 landen de YOU-campagne uit met de slogan 'You don't need to get a phone, you need a phone that gets you'. De slogan staat voor de focus van HTC op mensen, hun behoeftes en de manier waarop ze leven en werken. Zo zorgt HTC ervoor dat de toestellen bij hen en hun levensstijl passen. In Nederland gaat de campagne op 3 november van start.

"Quietly Brilliant gaat ervan uit dat je de goede dingen in het leven moet ervaren en dat ze niet in woorden kunnen worden uitgelegd", aldus John Wang, Chief Marketing Officer van HTC. "De YOU-campagne laat precies zien wat 'quietly brilliant' inhoudt en is de kern van HTC als bedrijf, innovator en partner".

Hotlinks
Website HTC
Afbeeldingen van de campagne in hoge resolutie