Mobillion verzorgt techniek mobiele marketingcampagne Clearasil

dinsdag 4 september 2007

Ede, 4 september 2007 - TLC-Marketing, wereldwijd specialist in
sales-promoties en incentives, start een mobiele marketingcampagne voor zijn
klant Clearasil. Bij aankoop van een actieproduct ontvangt de koper een code
waarmee ondermeer gratis content voor een mobiele telefoon, zoals een
ringtone, is te downloaden. De techniek voor de actie wordt verzorgd door
Mobillion.

Mobillion is leverancier van mobiele- en internetdiensten en onder andere
eigenaar van Mobelle.nl, een website voor ringtones, wallpapers en andere
content voor mobiele telefoons. De techniek achter deze site stelt het
bedrijf beschikbaar aan TLC-Marketing voor de Clearasil-actie. Tijdens de
actieperiode, die duurt tot half december, zit op de
huidverzorgingsproducten een persoonlijke actiecode. Deze code moet worden
ingevuld op de website van Clearasil. Vervolgens kan men gratis een
ringtone, mobiele game of muzieknummer downloaden.

"Deze campagne is een goed voorbeeld hoe mobiele content gebruikt kan worden
in marketingacties voor jongeren. De mobiele actie is een onderdeel van de
volledige campagne en geeft aan hoe verschillende communicatiekanalen, zoals
folders, reclamemateriaal in de winkel en de mobiele telefoon een ideale mix
kunnen vormen", aldus Winhold Bartelink , Business manager bij Mobillion.

Voor meer informatie www.clearasil.nl, www.mobelle.nl en
www.tlcmarketing.com