Oracle komt met nieuwe versie IP contactcenter oplossing

donderdag 5 juli 2007

De Meern, 5 juli 2007 - Oracle, leverancier van bedrijfssoftware,
introduceert Oracle Contact Center Anywhere 8.1. De nieuwe versie van
Oracle's IP contactcenter oplossing biedt callcenter agents een compleet
beeld van de klant via diverse communicatiekanalen zoals telefoon, e-mail,
voicemail, fax, Web en interactive voice response (IVR). Door callcenter
technologie meer in lijn te brengen met CRM- en business
intelligence-oplossingen helpt Oracle kosten te reduceren en de complexiteit
te verlagen die gepaard gaat met integratie van contactcenter- en
CRM-gegevens, analyses en communicatietechnologie.

Wim den Besten, Senior Manager Pre-Sales Oracle CRM: "CRM-applicaties en
telefooncomponenten zijn van oudsher gescheiden, op zich staande applicaties
van verschillende leveranciers. Om die spraak- en datasystemen met elkaar te
laten communiceren zijn vaak uitgebreide computer-telefoon integraties (CTI)
noodzakelijk. Door de overname van Telephony@Work in juni 2006, biedt Oracle
een complete oplossing waarmee CTI volledig wordt ondersteund waardoor
kosten worden gereduceerd, flexibiliteit toeneemt en productiviteit van de
callcenter agents stijgt."