Uitnodiging: presentatie Virtual Agent en het veranderende contactcenter

dinsdag 24 april 2007

Beste redacteur,

Donderdag 26 april presenteert Erwin-Paul
Bouma, Product Sales Specialist ContactCenters van Cisco, zijn visie op
de veranderingen die zich zullen voltrekken in contactcenters als gevolg
van nieuwe technieken.

Twee nieuwe technieken met grote impact voor contactcenters zijn: 
• TelePresence, dat deelnemers aan een 'videovergadering' de ervaring
van een live gesprek geeft, terwijl de gespreksdeelnemers zich op
verschillende locaties bevinden;
• Unified Communications, dat verschillende vormen van communicatie
integreert - telefonie, e-mail, instant messaging, fax en
videoconferencing - en gebruikers de mogelijkheid geeft om op basis van
hun voorkeuren te communiceren, ongeacht tijd en plaats.

Bovendien presenteert Cisco voor het eerst in Nederland de Virtual
Agent. Dit is een toepassing op basis van TelePresence-techniek, waarbij
een enkele agent op meerdere locaties service kan bieden alsof hij live
aanwezig is.

Locatie: TCD, Jaarbeurs Utrecht, Select Mail Congreszaal
Datum: 26 april 2007
Tijd: 12.30 tot 13.05 uur