AOL's Platform-A bereikt meer dan 160 miljoen internetgebruikers in Europa

woensdag 17 december 2008

Amsterdam, 17 december 2008 – Platform-A, het digitale advertentieplatform
van AOL, bereikt nu meer dan 160 miljoen unieke gebruikers in Europa*. Na de
recente introducties in Nederland, Denemarken, Finland, Noorwegen en Zweden
is Platform-A nu aanwezig in meer dan acht Europese landen. Hier vallen ook
nog Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk onder. Platform-A's
geïntegreerde aanbod heeft een bereik van 7,6 miljoen unieke gebruikers in
Nederland.

In Europa staat Platform-A in de top drie advertentienetwerken volgens
comScore Media Metrix oktober 2008. Platform-A is nummer één in Finland,
Frankrijk, Noorwegen en het Verenigd Koninkrijk, nummer twee in Denemarken
en Duitsland en nummer drie in Nederland en Zweden.

Platform-A voorziet in branding en performance-gestuurde campagnes van
iedere omvang. Het platform heeft een uitgebreide suite online
marketingoplossingen en beschikt over de meest geavanceerde
advertentietechnologieën. Klanten krijgen één contact voor het inkopen en
beheren van advertentieactiviteiten via de digitale marketingkanalen van
Platform-A. Hierdoor wordt de strategische impact van online campagnes
vergroot.

* Bron: comScore Media Metrix