Knowledge4you introduceert loyaliteitsprogramma 'Knowledgepoints'

woensdag 3 september 2008

Naarden, 3 september 2008 – Knowledge4you, het opleidingsinstituut voor ICT
en soft skills trainingen, start een loyaliteitsprogramma om hun
groeiambitie te realiseren. Het trainingsinstituut, dat sinds 2007 onderdeel
is van Telindus, biedt haar klanten de mogelijkheid 'Knowledgepoints' te
sparen in ruil voor korting op trainingen of cadeaus. Doel van het
loyaliteitsprogramma is klantenbinding, gericht op zowel de externe als de
interne klanten.

Knowledge4you onderscheidt zich in de markt met trainingen op maat en de
uitgebreide mogelijkheden met betrekking tot de te gebruiken leermethode.
Het biedt een breed scala aan ICT-opleidingen, van vendor-specifieke
certificeringstrajecten op het gebied van netwerken, storage en
office-applicaties tot algemene opleidingen zoals soft-skill trainingen. Ze
werken hiervoor samen met partners als NetApp, EMC² en CommVault.
Knowledge4you is ISO gecertificeerd en lid van de VOI.

Een van de speerpunten van Knowledge4you is e-learning. Het
trainingsinstituut heeft met zijn 10 jaar ervaring hierin een 'integrator'
programma ontwikkeld. Dit 'integrator' concept integreert e-learning in de
leeromgeving. Niet alleen middels e-learning content, maar juist door extra
dienstverlening eromheen vormt het integrator programma de sleutel tot de
succesvolle toepassing van e-learning als aanvullende leermethode. Mede door
gebruik te maken van verbeterde technieken, als bijvoorbeeld sneller
internet en de huidige kwaliteit van de e-learningcontent biedt het
'integrator' concept van Knowledge4you een zeer uitdagende leeromgeving die
bijdraagt tot de implementatie en acceptatie van e-learning als succesvolle
leermethode.

"Ons specialisme is het verzorgen van maatwerk trainingen", zegt Eric
Wanjon, sales manager van Knowledge4you. "In overleg met de klant bepalen we
de trainingsbehoefte. Naar aanleiding van deze inventarisatie stellen wij
een specifieke inhoud, methodiek of locatie voor met als doel een training
te verzorgen met een zo hoog mogelijk rendement. Met het nieuwe
loyaliteitsprogramma willen we onze klanten verder aan ons binden."