Sylis is Top ICT Werkgever 2008

maandag 16 juni 2008

Onderscheiden met keurmerk CRF

Rotterdam, 16 juni 2008 - Sylis Nederland BV, system integrator en
detacheerder, is onderscheiden met het keurmerk Top ICT Werkgever 2008 van
CRF, internationaal onafhankelijke organisatie die bedrijven certificeert op
werkgeverschap, leiderschap en strategie. Op basis van een objectief en
onafhankelijk onderzoek heeft CRF Sylis een hoge beoordeling toegekend op de
volgende belangrijke werkgeverscriteria: interne promotiekansen,
bedrijfscultuur, primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, opleiding &
training en innovatie.

CRF is specialist op het gebied van internationaal onderzoek naar
arbeidsvoorwaarden en concludeert dat vooral jonge, hoogopgeleide
ICT-professionals deze onderscheiding als bewijs voor goed werkgeverschap
beschouwen. Een dergelijke onderscheiding vormt een belangrijke overweging
bij de keuze voor hun toekomstige werkgever.

"We zijn zeer trots op het Top ICT Werkgever-keurmerk en beschouwen het als
een bevestiging van onze constante investeringen in het talent van onze
medewerkers", aldus Rob Admiraal, Algemeen Directeur Sylis Nederland BV. "We
merken dat we ons hierin onderscheiden ten opzichte van onze concurrenten.
Deze investeringen betalen zich dubbel terug. Naast tevreden medewerkers die
zich volop kunnen ontplooien, zien we het ook terug in tevreden klanten die
het hoge kennisniveau van onze professionals waarderen."
 
Het keurmerk Top ICT Werkgever en de hoge scores waarmee Sylis dit heeft
behaald, zijn een pluim op het werk van de afdeling Human Capital
Development (HCD) van Sylis, dat zich volledig richt op het werven en
trainen van gedreven medewerkers. Opleiding, certificering en onderlinge
kennisuitwisseling zijn daarbij volgens John Jamin, Manager HCD, de voor de
hand liggende middelen: "Maar ook brede aandacht voor talentontwikkeling van
alle medewerkers dragen bij tot het resultaat. Door het stimuleren van
individuele interesses en ambities, in combinatie met de focusgebieden van
de organisatie, vergroten we de talentontwikkeling verder. Dit leidt
vervolgens tot tevreden medewerkers en de hoge kwaliteit van onze
dienstverlening."