Sylis start ambitieus marketingprogramma

woensdag 21 mei 2008

Restyling voltooid

Rotterdam, 21 mei 2008 - Met de ingebruikname van de vernieuwde website van
Sylis, www.sylis.nl start Sylis een omvangrijke vernieuwing van het
marketingprogramma en voltooit het een restyling van alle marketinguitingen.
In de afgelopen maanden zijn alle publicaties aangepast aan de nieuwe
huisstijl, inclusief interne en klantspecifieke materialen zoals offertes en
rapporten. "Eigenlijk is alleen ons internationaal vastgelegde logo
ongewijzigd gebleven", zegt Raymond Groebbé, Marketing Manager.

"Als dienstverlener en kennisleider op het gebied van Microsoft, Citrix,
VMware en Datastorage gingen oorspronkelijk veel van onze uitingen over de
oplossingen van deze leveranciers. Helaas bleef daarin de toegevoegde waarde
van Sylis onderbelicht. De kennis en kunde van onze medewerkers, die we
individueel, in projectvorm of als onderdeel van een totale geïntegreerde
oplossing bij klanten aanbieden, maakt voor onze klanten uiteindelijk het
verschil. Onze nieuwe uitingen hebben dit als centraal thema gekregen."

Buiten de inhoud is ook de vormgeving en kleurstelling opgefrist. De
combinatie van een opgewekte, no-nonsense kleur oranje met het zakelijke,
professionele blauw zijn de hoofdkleuren van de nieuwe huisstijl.

Op de nieuwe website is veel informatie te vinden over de Sylis-organisatie,
de dienstverlening en partnerships en de gerealiseerde opdrachten bij
klanten. Veel van de informatie is ook in een handzaam formaat af te
drukken. Naast informatie voor klanten en potentiële klanten is er ook ruim
aandacht voor Sylis als werkgever. "De website vormt een belangrijk
onderdeel van onze arbeidsmarktcommunicatie", benadrukt Rob Admiraal,
Algemeen Directeur. "Uiteindelijk draait het bij Sylis om ICT-professionals
en die zijn bij de huidige groei altijd van harte welkom".