Oracle introduceert nieuwe versie CRM On Demand

dinsdag 18 maart 2008

Nieuwe functionaliteit voor social networking en samenwerken

De Meern, 18 maart 2008 - Oracle komt met een nieuwe versie van CRM On
Demand. Oracle CRM On Demand Release 15 is uitgebreid met functionaliteit
ter verbetering van de samenwerking en verhoging van de mobiliteit.

Social CRM
Oracle CRM On Demand Release 15 introduceert Social CRM-functionaliteit
zoals social networking en samenwerking-tools. Het ondersteunt gebruikers
bij het verhogen van hun effectiviteit en productiviteit.
Sticky Notes en een Message Center zorgen bijvoorbeeld voor een up-to-date,
geconsolideerde, gecentraliseerde en eenvoudig toegankelijk omgeving waarmee
commentaar gedeeld kan worden. Zo kunnen teamleden zich abonneren op sticky
notes waardoor een sociaal netwerk ontstaat. Alle leden worden hiermee
gelijktijdig op de hoogte gehouden van de laatste stand van zaken.

Personalisatie
Versie 15 ondersteunt verdergaande personalisatie. Gebruikers kunnen met
behulp van widgets, gadgets en portals CRM-objecten aanpassen aan de
persoonlijke voorkeuren. Tevens is het mogelijk Oracle CRM On
Demand-objecten op te nemen in webportal-applicaties zoals iGoogle en
MyYahoo!.

Mobiliteit
De On Demand-suite is uitgebreid met Mobile Sales Assistant. Hiermee krijgen
CRM On Demand-klanten mobiel toegang tot het systeem.