Promundo verwelkomt drie nieuwe medewerkers

woensdag 13 februari 2008

Uitbreiding van de businesslines Bedrijfsvoering en Inkoop & Logistiek

Zeist, 13 februari 2008 - Promundo, professionals in Advies en Management,
versterkt de businessline bedrijfsvoering met HR-specialist Marloes Schoonen
en José Roffelsen die het vakgebied Finance & Control voor haar rekening
neemt. Richard Mattheij versterkt de businessline Inkoop & Logistiek als
senior adviseur inkoopmanagement en interim-manager.

Marloes Schoonen
HR specialist Marloes Schoonen heeft ruim acht jaar ervaring als HR manager
en consultant in diverse branches. Zij heeft Personeelwetenschappen
gestudeerd en werkte ondermeer voor BAM Techniek, Leeuwendaal Advies en
Accenture.
"Promundo biedt mij de gelegenheid om voor verschillende opdrachtgevers
projectmatig aan de slag te gaan met vakinhoudelijke thema's. Ideaal voor
mij", zegt Marloes Schoonen.

José Roffelsen
José Roffelsen heeft kennis van financiën en informatie in complexe
organisaties, met name in de zorgsector. Zij heeft in de vijf jaar dat zij
bij Corgwell als consultant en interim manager werkte enkele zware
veranderprojecten geleid, bij ondermeer ING Real Estate, ROC Nijmegen en
Universitair Medisch Centrum Utrecht en stroomlijnde processen bij
Academisch Medisch Centrum en bij Inspectie Verkeer en Waterstaat. Zij rondt
dit jaar haar post-doctorale opleiding in Finance & Control af.
José Roffelsen zegt: "Ik voer het liefst samen met anderen zo praktisch
mogelijk wezenlijke veranderingen door. Mijn visie en die van Promundo
matchen goed met elkaar, dus ik verheug me over onze samenwerking."

Richard Mattheij
Richard Mattheij is operationeel, tactisch en strategisch thuis in inkoop en
logistiek voor de publieke en private sector. In zijn acht jaar bij Corgwell
heeft hij als projectleider ondermeer inkoopresultaten geboekt bij het
Ministerie van Economische Zaken, Ministerie van Justitie en FNV Bondgenoten
en begeleidde hij in de private sector ondermeer Econosto, Campbell's en
Johnson & Johnson. Tevens was Mattheij manager Marketing en Sales. Hij begon
zijn carrière als inkoper van AKZO Nobel Pharma na een studie commerciële
economie.
"Bij Promundo kan ik pragmatisch aan de slag voor klanten om samenwerking
tot stand te brengen die de bedrijfsdoelstellingen optimaal verbinden met de
leveranciers en  ketenpartners", aldus Richard Mattheij.

"We zijn hard gegroeid in de drie jaar dat we operationeel zijn en hebben
ons een aantal keer afgevraagd of we niet even moeten bestendigen. Maar
wanneer je dan weer drie zulke goede professionals op je pad krijgt, die
meteen aan het werk kunnen bij klanten, zeg je daar geen nee tegen," aldus
Gerard Rigter, een van de twee directeuren van Promundo. "We krijgen van
sommige opdrachtgevers ook steeds complexere opdrachten, waarbij we meerdere
disciplines van ons team inschakelen. Onze klanten hebben zodoende nog meer
profijt van de kwaliteit die we in huis hebben. Daar hebben we lol in."