OutSystems benoemt nieuwe Directeur Marketing

dinsdag 23 oktober 2007

Maarssen, 23 oktober 2007 – OutSystems, leverancier van applicatieplatformen
benoemt Pedro Falcão als Directeur Marketing. In deze functie is hij
verantwoordelijk voor de uitbreiding van OutSystems naar de Verenigde Staten
en Noord Europa. Vooral in Nederland zal Falcão een actieve rol spelen,
omdat de beide markten vanuit het Europese hoofdkantoor in Maarssen worden
opgebouwd.

Pedro Falcão (35) heeft ruim 18 jaar werkervaring bij IT- en mediabedrijven
en heeft diverse management functies bekleedt in wereldwijde
technologiebedrijven. Voor zijn komst naar OutSystems was Falcão Marketing
Director bij TIM w.e., een bedrijf in nieuwe media entertainment, waar hij
verantwoordelijk was voor de uitbreiding naar 25 nieuwe landen en een
omzetgroei van 100 procent in zes maanden tijd. Daarvoor was Falcão
Directeur Investeringen bij Aitec, SGPS en lid van het raad van bestuur in
vier dochterondernemingen. Hij werkte voor Gemini Consulting, een onderdeel
van de Cap Gemini Group en bij BanifServ, een bedrijf voor shared services
van de Banif Bank Group. Pedro Falcão heeft een MBA en een graad behaald in
Computer Engineering aan de Universiteit Nova van Lissabon.

Arnoud Hablous, Sales Manager Noord Europa bij OutSystems: "Marketing is
voor ons heel belangrijk om de zichtbaarheid te vergroten in de
verschillende branches waarin we actief zijn, zoals de energiebranche, de
logistieke branche en de overheid. Dankzij de komst van Pedro Falcão zijn we
nu nog beter in staat om onze naamsbekendheid te vergroten binnen de Noord
Europese markt."