Oracle introduceert oplossing voor farmaceutische industrie

donderdag 11 oktober 2007

Verhoogde data-integriteit en versnelde rapportage van incidenten

De Meern, 11 oktober 2007 - Oracle introduceert Siebel Contact Center
Integration Pack for Oracle Adverse Event Reporting System (AERS). Hiermee
wordt het verzamelen, rapporteren en beheren van incidenten gestroomlijnd,
terwijl de data-integriteit verbetert. De oplossing is gebaseerd op Oracle's
Application Integration Architecture.

Siebel Contact Center Integration Pack for Oracle AERS sluist klachten van
klanten over producten en informatie over potentieel nadelige gebeurtenissen
naadloos door van Siebel Contact Center naar Oracle AERS. Dit resulteert,
indien noodzakelijk, automatisch in escalatierapportages. Farmaceuten en
producenten van medische apparatuur kunnen sneller en adequater inspringen
op klachten en problemen, en deze doorspelen naar derden voor verdere
evaluatie. Door de automatische uitwisseling van informatie tussen Siebel
Contact Cente en Oracle AERS neemt het dubbel invoeren van gegevens af.
Daarnaast beschikken life sciences-organisaties hiermee over complete,
accurate en gesynchroniseerde informatie waardoor de kosten voor
conflictoplossing dalen.

Neil de Crescenzo, Group Vice President, Healthcare en Life Sciences:
"Siebel Contact Center Integration Pack for Oracle AERS biedt out-of-the-box
mappings, voorgedefinieerde bedrijfsprocessen en een open architecture
framework. Hierdoor worden implementatiekosten gereduceerd en blijft de
flexibiliteit gewaarborgd die nodig is om te kunnen voldoen aan
bedrijfsspecifieke wensen en configuratie-eisen."