Cisco introduceert Unified CallConnector voor Salesforce.com

donderdag 10 mei 2007

Betere klantcommunicatie door integratie Unified Communications en CRM

Amsterdam, 10 mei 2007 - Cisco introduceert de Cisco Unified CallConnector
voor Salesforce.com. Daarmee kunnen MKB-klanten hun Cisco Unified
Communications-systeem naadloos integreren met hun Salesforce.com
CRM-software. De connector wordt gratis ter beschikking gesteld.

Bij een inkomend telefoongesprek biedt een pop-up scherm direct inzicht in
alle relevante klantinformatie, zoals de recente historie, openstaande
acties en verkoopkansen. Verkopers kunnen in datzelfde scherm
gespreksnotities maken en zo eenvoudig hun telefonische klantcontacten
registreren. Bij een uitgaand gesprek kan direct vanuit de applicatie worden
gebeld door simpelweg op het telefoonnummer te klikken.

Deze integratie van IP-telefonie en CRM verhoogt de productiviteit van
MKB-ondernemingen, (neven)vestigingen en thuiswerkers. Zeker als medewerkers
veel moeten multitasken, zorgt Cisco Unified CallConnector voor een betere
stroomlijning van hun werk. Bovendien verhoogt de oplossing de service naar
klanten, omdat afspraken direct in de applicatie worden vastgelegd en kunnen
worden geraadpleegd wanneer er opnieuw contact is met de klant.

Cisco Unified CallConnector voor Salesforce.com is vanaf heden gratis
verkrijgbaar via www.cisco.com/offer/salesforce.