Telindus wint Cisco-klanttevredenheidsaward

woensdag 11 april 2007

Utrecht, 11 april 2007 – ICT-dienstverlener Telindus Nederland heeft de
Cisco Outstanding Customer Satisfaction Partner Award 2007 ontvangen. Het is
de hoogste onderscheiding die door Cisco binnen het Cisco Channel Partner
Program wordt uitgereikt. Telindus ontving het afgelopen fiscale jaar ook al
2 keer de kwartaalaward in deze categorie.

Klanten van Cisco kunnen via de online Cisco Partner-tool aangeven hoe
tevreden ze zijn over de dienstverlening van hun netwerkintegrator. Ieder
kwartaal kent Cisco de award toe aan partners die de hoogste
klanttevredenheid hebben behaald binnen een bepaalde regio. Aan het einde
van het fiscale jaar reikt Cisco de onderscheiding uit aan organisaties die
gedurende de gehele periode het beste zijn beoordeeld.

Kris Verheye, Managing Director Telindus Nederland: "Klanttevredenheid staat
bij ons zeer hoog in het vaandel. Deze award toont aan dat onze klanten dat
ook zien en waarderen. Telindus is een innovatieve organisatie met veel
kennis en ervaring van verschillende technologieën en domeinen. We
ondersteunen onze klanten met pragmatische oplossingen voor vaak
ingewikkelde problemen. We gaan daarbij altijd uit van de bedrijfsprocessen
die voor elke organisatie weer anders zijn."

René Oskam, Directeur Channels van Cisco Systems: "Telindus heeft de Cisco
Outstanding Customer Satisfaction Partner Award 2007 ontvangen omdat klanten
het bedrijf de hoogste waardering toekennen. Dit is gebleken uit de vele
surveys die klanten het afgelopen jaar hebben ingevuld. Deze hoge score,
gecombineerd met de focus van Telindus op klanttevredenheid en de expertise
op het gebied van Cisco-oplossingen, belonen wij graag met deze belangrijke
award."