Persuitnodiging: Optimalisatie marketingeffectiviteit

dinsdag 10 april 2007

Geachte redacteur,

Ondernemingen investeren veel in marketing. Maar weten ze eigenlijk wel wat
ze daarvoor terugkrijgen? Welke resultaten worden bereikt? Welke klanten
dragen het meeste bij aan de bedrijfsresultaten? Wat zijn de belangrijkste
factoren achter een succesvolle marketingorganisatie? Hoe kun je de waarde
van een marketingstrategie bewijzen?

Op dinsdag 24 april organiseren Oracle en Deloitte een seminar waarin dieper
wordt ingegaan op het verbeteren van de effectiviteit van
marketingcampagnes. U bent daarbij van harte welkom.

Theo Poiesz, hoogleraar aan de TiasNimbas Business School, geeft een
presentatie over marketingtrends en hoe organisaties daarmee de concurrentie
een stap voor kunnen blijven. Deloitte presenteert de conclusies van het
pan-Europese onderzoek naar de effectiviteit van marketing onder senior
marketingexperts en directie. Oracle CRM-deskundigen vertellen hoe kennis
uit eerdere campagnes gebruikt kan worden voor toekomstige campagnes. Tevens
tonen zij hoe marketing gevolgd kan worden van budgetplanning tot en met
effectiviteitmeting door de bijdrage aan het bedrijfsresultaat te
analyseren. Hewlett-Packard heeft de effectiviteit van zijn marketing al
verhoogd en zal uiteenzetten hoe dat tot succes heeft geleid.

Datum:          dinsdag 24 april 2007
Tijdstip:        09:30 – 13:30 uur (ontvangst vanaf 09:00 uur)
Lokatie:        Slot Zeist
                        Zinzendorflaan 1
                        Zeist

Interesse?
Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden, dan kunt u contact opnemen
met Whizpr, Marieke Adama, 0317-410483 of oracle@whizpr.nl.  

Met vriendelijke groet,

Marieke Adama