KIESKEURIG ContentPro levert webwinkels productinformatie

woensdag 17 januari 2007

- Actuele productinformatie van ruim 75.000 producten beschikbaar voor elke
webwinkelier -

Culemborg, 17 januari 2007 – Tijdens de Webwinkel Vakdagen, op 17 en 18
januari in Utrecht demonstreert prijs- en vergelijkingssite Kieskeurig haar
contentdienst voor webwinkeliers: ContentPro. Kieskeurig ContentPro levert
actuele productinformatie voor webwinkels, die volledig kan worden
geïntegreerd in de site van de webwinkel. Een aanvullende module biedt
productbeoordelingen op basis van consumentenreviews. Met ContentPro houden
webwinkels hun productinformatie op eenvoudige wijze compleet en actueel.
Tot de eerste afnemers van ContentPro horen bedrijven als Bol, Wehkamp,
Neckermann en Otto.

Kieskeurig ContentPro wordt door middel van XML direct in de site van de
webwinkel geïmplementeerd. Kieskeurig zorgt voor actualiteit en updates,
waardoor de webwinkelier heel gemakkelijk en zonder veel onderhoud zijn
productinformatie up-to-date houdt. Kieskeurig heeft gegevens beschikbaar
van ruim 75.000 producten, verdeeld over ruim 130 productgroepen. Daarmee
beschikt Kieskeurig over een van de grootste bestanden aan actuele
productinformatie in Nederland.

Naast ContentPro biedt Kieskeurig ook een productbeoordelings-module voor
webwinkels. In deze module worden producten gekwalificeerd met cijfers en
sterren op basis van het oordeel van consumenten. Eventueel kan een link
worden opgenomen naar de pagina’s waar alle productrelevante
consumentenreviews te lezen zijn.

ContentPro wordt modulair aangeboden voor tien verschillende categorieën:
Camera & Foto, Gereedschap,TV & Video, Audio & Hifi, Auto & Fiets, Computer,
Baby & Kind, Persoonlijke Verzorging & Fitness, Telecom en Huishoudelijk.

Tijdens de Webwinkel Vakdagen, die op 17 en 18 januari in de Jaarbeurs en
Utrecht worden gehouden maken webwinkeliers kans op twee gratis ContentPro
implementaties. Kieskeurig is tijdens de Webwinkel Vakdagen te vinden in hal
5 op standnummer 70.