Online dienstverlener Mobillion kiest Whizpr voor PR

dinsdag 19 december 2006

Wageningen, 19 december 2006 – Mobillion heeft haar PR-activiteiten
ondergebracht bij PR-bureau Whizpr.

Mobillion biedt technologisch hoogwaardige diensten, producten en platformen
voor de inrichting en het beheer van Web 2.0-toepassingen, waarmee
consumenten online via internet en mobiel kunnen publiceren en communiceren.
Centraal hierbij staan oplossingen op het gebied van online social
networking, interactieve web-tv, broadband video en crossmediale
entertainmentdiensten. Klanten van Mobillion zijn uitgeverijen (print en
online), media- en content-eigenaren, telecombedrijven en marketingbureaus.
Via zijn partnerkanaal bedient Mobillion organisaties die actief zijn op het
gebied van reizen, onderwijs, financiële en publieke dienstverlening.

Mobillion stelt haar expertise en productiefaciliteiten ook ter beschikking
aan partners en opdrachtgevers, waarbij Mobillion als exploitatiepartner of
facilitaire dienstverlener concepten vertaalt in diensten. Onder de klanten
van Mobillion bevinden zich bedrijven als de Telegraaf, Esprit Telecom, de
Nederlandse Vereniging voor BedrijfsTelecommunicatie Grootgebruikers (BTG),
en SBS Broadcasting.

Mobillion is in Nederland sinds de oprichting in januari 2000 een van de
leidende marktpartijen op het gebied van interactieve SMS- en
0800/0900-oplossingen. Het laatste jaar heeft Mobillion zich als
multimediaal bedrijf verder ontwikkeld en biedt ook interactieve breedband
internetoplossingen op het gebied van online social networking. Mobillion
onderscheidt zich door zijn kennis en ervaring op het gebied van innovatieve
telecommunicatie- en internettechnologieën en zijn relaties met
telecomoperators en de grote mediabedrijven.

Mobillion is op 1 januari 2000 opgericht en een volledige dochter van All
Connected Media BV; een 100 procent deelneming van de Telegraaf Media Groep
NV.