TOPdesk-werknemers behoren tot meest tevreden werknemers van Nederland

donderdag 9 november 2006

TOPdesk eindigt op derde positie in Intermediair onderzoek

Delft, 9 november 2006 - Medewerkers van TOPdesk zijn uitermate tevreden
over hun werkgever. Dat blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van Intermediair
naar 'de Beste werkgever' en 'Werktevredenheid'. De leverancier van
software voor service management eindigt op de derde positie in het
onderzoek naar werktevredenheid.

TOPdesk krijgt van zijn personeelsleden gemiddeld bijna een 8 voor
werktevredenheid. De werkinhoud krijgt een 8,4, de vrijheid in het werk een
8,2 en de werksfeer scoort zelfs een 8,8.

Het onderzoek naar werktevredenheid werd uitgevoerd door SatisAction en is
gehouden onder werknemers van vijftig organisaties met meer dan honderd
personeelsleden. Hierin werd onderzocht wat de werknemers vonden van de
werkinhoud, werksfeer, werkdruk, doorgroeimogelijkheden, vrijheid in het
werk en de tevredenheid in het werk.

Wendy van Slooten, hoofd P&O bij TOPdesk, is blij met het resultaat: "Ik ben
oprecht blij dat Intermediair deze insteek heeft gekozen voor het onderzoek,
omdat de inhoud van een contract niet alles zegt over de beleving van een
baan. Werkplezier, fijne collega's en een open bedrijfscultuur zijn in de
dagelijkse praktijk minstens zo belangrijk. Zelf wisten we uiteraard al
langer dat het hier leuk werken is, maar we zijn trots dat dit nu ook door
het onderzoek is aangetoond."