Levi9 en Metri ontvangen CIO's in Cannes

donderdag 2 november 2006

Maandag 6 november 2006, 20.00 uur, Beach Club Plage Royal, Cannes

Levi9 en Metri ontvangen Nederlandse CIO’s in Cannes tijdens ‘VIP Get Together’

Amsterdam, 2 november 2006 – De Nederlandse ICT-dienstverleners Levi9 en Metri organiseren tijdens het Gartner Symposium/ITxpo in Cannes een informele netwerkbijeenkomst voor Nederlandse congresgangers.

Het Symposium/ITxpo in Cannes (Frankrijk) is één van de jaarlijkse topevenementen voor IT management. Deze door analistenbureau Gartner georganiseerde technologiebijeenkomst - dit jaar van 5 tot 9 november - is uitgegroeid tot een unieke ontmoetingsplaats waar CIO’s en IT management op hoog niveau worden bijgepraat over technologische ontwikkelingen. Ook in de editie van 2006 vinden honderden presentaties, paneldiscussies en workshops plaats.

Daarnaast is het drukbezochte evenement de uitgelezen mogelijkheid om contacten te leggen met een selecte groep Nederlandse en internationale collega’s.De Nederlandse bedrijven Levi9 en Metri faciliteren dit netwerken tijdens een bruisende ‘After Expo Get Together’ op de maandagavond. Met de bekende Nederlandse DJ Gijs Staverman om de stemming erin te brengen.

Levi9 en Metri, stellen de Cannes-bezoekers en hun partners in staat om onder het genot van een hapje en drankje, genietend van de entourage, de dag te evalueren en eventueel nog precies die man of vrouw te ontmoeten die zij de dagen ervoor nog zijn misgelopen.

Tijdens de after party maken de bezoekers ook kans op exclusieve tickets voor het Formule-1 seizoen van 2007 en vrijkaarten voor de CIO Day 2006 van 14 november aanstaande. De after party vindt plaats vanaf 20:00 uur in Beach Club Plage Royal, 3e beachclub naast Palais des Festivals, Cannes.

Het evenement wordt mede mogelijk gemaakt door Intel en CxO media, uitgever van CIO Magazine
--------

Voor meer informatie:
www.levi9.com/cannes
www.metri-mc.com/cannes
www.intel.nl
www.cioday.nl