Cisco Unified CRM Connector beschikbaar in het Nederlands
donderdag 2 november 2006
Geïntegreerd Cisco en Microsoft CRM-systeem verkrijgbaar in 20 talen
Amsterdam, 2 november 2006 Het Customer Relationship Management
(CRM)-systeem Cisco Unified CRM Connector 3.0 is vanaf nu beschikbaar in het
Nederlands en negentien andere talen. Deze Cisco Unified CRM Connector is
een applicatie die Cisco Unified Communications (UC) integreert met
Microsoft CRM. Het biedt het MKB een complete, gebruiksvriendelijke
communicatieoplossing in de eigen taal. Deze software-applicatie bouwt
verder op de samenwerking tussen Cisco en Microsoft in de MKB-markt.
MKB-bedrijven hebben met Cisco Unified CRM Connector snel toegang tot
klantinformatie tijdens zowel inbound als outbound telefoongesprekken. Het
systeem verhoogt bovendien de operationele efficiëntie. De oplossing biedt
gebruikers een compleet overzicht van klantgegevens, waaronder
klantrelaties, verkoopinformatie, informatie over de orderstatus,
aankoopbedragen van orders en andere financiële informatie. Het biedt
bedrijven de mogelijkheid om hun bedrijfsprocessen af te stemmen op hun
klanten. Hierdoor kunnen bedrijven sterkere en meer rendabele relaties met
hun klanten opbouwen, de concurrentiepositie vergroten en de kosten
minimaliseren als deel van een langere termijn ICT-ontwikkeling.
Als een er een telefoongesprek binnenkomt bij een MKB-bedrijf dat de Cisco
Unified CallManager of Cisco Unified CallManager Express in gebruik heeft,
linkt de Cisco Unified CRM Connector 3.0 dit gesprek automatisch door naar
het Microsoft Dynamics CRM-systeem. Er komen vervolgens pop-up-schermen in
beeld waarin klantcontactinformatie en telefoonactiviteit te zien zijn,
waardoor de service agent het gesprek kan traceren. Dezelfde informatie en
mogelijkheden zijn ook op afstand toegankelijk, zodat sales- en
ondersteunend personeel in het veld ook makkelijk op het netwerk kunnen
inloggen. Nieuwe klantdata of gespreksinformatie wordt bovendien altijd
ge-upload in het systeem.
Voor het volledige, Engelstalige bericht zie: newsroom.cisco.com
<< Home