Community biedt gespreksplatform voor klanten en medewerkers TOPdesk

woensdag 1 november 2006

Binnen één maand al 400 aanmeldingen

Delft, 1 november 2006 – TOPdesk, specialist in gestandaardiseerde
service-managementapplicaties, is een online community gestart voor klanten
en medewerkers. De community is bedoeld om ervaringen uit te wisselen en
nauwer contact te leggen tussen klanten onderling en met medewerkers van
TOPdesk.

De site is gelanceerd op het afgelopen TOPdesk Symposium, eind vorige maand.
Honderden gebruikers maakten tijdens het evenement van de gelegenheid
gebruik om op de community-stand hun eerste stappen te zetten op het nieuwe
gespreksplatform. Inmiddels hebben 400 mensen zich officieel aangemeld als
community member. Wekelijks komen er ongeveer 60 bij.

“Steeds vaker zie je dat klanten en producenten opener met elkaar in gesprek
zijn en nauwer samenwerken. Met de community komen we tegemoet aan de wens
van klanten om op een informele manier met elkaar en met TOPdesk als
organisatie te praten”, aldus Wolter Smit, algemeen directeur van TOPdesk.

De TOPdesk Community staat nog aan het begin. De gebruikers zijn gezamenlijk
eigenaar van wat er op de community gebeurt en met elke bijdrage wordt de
community waardevoller voor alle deelnemers. Uiteindelijk moet het een
platform worden waarop diverse TOPdesk-gerelateerde onderwerpen worden
besproken, best practices worden uitgewisseld en tips en tricks zijn te
vinden. TOPdesk blijft zich de komende tijd inspannen om meer mensen naar de
community te krijgen en het aantal berichten te vergroten. TOPdesk-klanten
kunnen meedoen aan de community via http://community.topdesk.com.