Mindjet benoemt nieuwe Chief Marketing Officer

maandag 25 september 2006

Capelle a/d IJssel / San Francisco, 25 september 2006 – Mindjet Corporation,
leverancier van software voor het visualiseren, beheren en delen van
informatie, stelt Lisa Arthur aan als Chief Marketing Officer. Ze is
verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten wereldwijd en rapporteert
direct aan Scott Raskin, CEO van Mindjet.

Arthur heeft meer dan twintig jaar ervaring in marketing en communicatie. Ze
was hiervoor werkzaam in een vergelijkbare functie bij het Amerikaanse
Akamai Technologies, een wereldwijde aanbieder van online content en online
business processen. Eerder was zij verantwoordelijk voor de wereldwijde
marketing van diverse productgroepen bij Oracle, waaronder Support,
Consulting, Education Services en Oracle’s snelst groeiende business Oracle
On Demand. Daarvoor was Arthur Vice President van de wereldwijde CRM Product
Marketing-divisie bij Oracle, waarmee ze verantwoordelijk was voor Oracle’s
eerste stappen in de CRM-markt en de start van Oracle’s online
verkoopinitiatief oracle.sales.com.

“Lisa heeft een indrukwekkende carrière en we zijn dan ook trots haar bij
Mindjet te mogen verwelkomen. Met een combinatie van strategisch denken,
creativiteit en een lijst van bewezen diensten vormt ze een zeer sterke
aanvulling op ons management team. Ze zal ons op velerlei manieren kunnen
ondersteunen in Mindjet’s strategie individuen en groepen te helpen hun
ideeën en informatie te visualiseren”, zegt Scott Raskin, CEO van Mindjet.

“Er gebeurt op het moment heel veel bij Mindjet. Er liggen veel kansen op
het gebied van merkbekendheid, uitbreiding van de productlijn en het
bereiken van nieuwe gebruikers. Ik wil dan ook graag mijn ervaring inzetten
om de groei te stimuleren en mijn bijdrage te kunnen leveren aan het
succes”, aldus Lisa Arthur.