Carlo Spelten nieuwe senior management adviseur bij Promundo

woensdag 12 maart 2008

Zeist, 12 maart 2008 - Promundo, professionals in Advies en Management,
versterkt de gelederen met senior management adviseur Carlo Spelten. Deze
expert in proces-, project- en verandermanagement komt bij het Havenbedrijf
Rotterdam vandaan, waar hij als hoofd HR-Services deel uitmaakte van het MT.
Voorheen heeft hij als senior adviseur bij Koenen, Baak en Partners gewerkt
en als unit-manager bij Getronics Consulting. Carlo heeft in verschillende
rollen opdrachten uitgevoerd in grote verandertrajecten bij Postbank, AXA
verzekeringen, Bouwfonds Hoevelaken, gemeente Amsterdam, verschillende
ministeries en Aegon Verzekeringen.

Na zijn studie Bedrijfskunde start Spelten bij Zwitserleven, waar hij
negentien jaar werkzaam is. Hij vervult er diverse managementfuncties en is
onder andere betrokken bij meerdere reorganisaties. Hij sluit zijn loopbaan
bij Zwitserleven af als business consultant, ondermeer verantwoordelijk voor
de implementatie van de overgang naar het jaar 2000, het draaiboek voor de
invoering van de euro en diverse productontwikkelingen op het gebied van
employee benefits.

"Na zoveel verandertrajecten te hebben geleid, weet ik dat juist de
implementatie van operationele bedrijfsvoering cruciaal is. Een organisatie
kan alleen veranderen wanneer de motivatie en het nut van de verandering
breed worden gedragen door de medewerkers. Daarom staan mensen bij mij
centraal. Bij mijn nieuwe collega's is dat niet anders en ik verheug me ook
op de samenwerking", aldus Carlo Spelten."