Mobillion breidt salesteam verder uit
maandag 4 februari 2008
Ede, 4 februari 2008 – Mobillion, specialist op het gebied van mobiele en
web 2.0-toepassingen en -diensten, heeft twee nieuwe medewerkers aangesteld
binnen zijn salesteam. Roel Linssen is benoemd tot account manager en Carlo
van Herwaarden tot new business developer op de sales- en marketingafdeling
van Mobillion.
Carlo van Herwaarden
Carlo van Herwaarden is als new business developer verantwoordelijk voor de
conceptontwikkeling en verkoop van 'social media solutions' van Mobillion
aan profit en non-profit organisaties. Het betreft de expertise en tools om
de dialoog met klanten, consumenten en burgers aan te gaan. Een bekende
markt voor Van Herwaarden, want na zijn studie interaction design, was hij
tien jaar zelfstandig ondernemer van NTT interactive media en Gatenine, dat
al een aantal jaar samenwerkte met Mobillion op het gebied van interactieve
websites en marketingcampagnes.
"Mobillion is een no-nonsense club met veel technische kennis. Ook buiten de
grachtengordel kun je tot briljante ideeën komen; je moet daarvoor creatief
en pragmatisch zijn met een open blik en niet aflatende drang om te
innoveren. Ik kijk er naar uit om Mobillion ook conceptueel op de kaart
zetten", zegt Van Herwaarden.
Roel Linssen
Roel Linssen is aangesteld als account manager en zal Mobillion's
klantportfolio binnen de tak 'mobile marketing & publishing' verder
uitbreiden. Samen met Van Herwaarden was hij hiervoor eigenaar van Gatenine.
"Mobillion is een belangrijke speler op het gebied van mobiele marketing met
veel kennis van de techniek en de markt. Ik zie een mooie uitdaging om een
verdere versterking van Mobillion's positie binnen de mobiele industrie te
realiseren."
"Gatenine was altijd al een strategische partner voor Mobillion. We zijn erg
blij met deze intensievere samenwerking, waarbij Gatenine is opgegaan in
Mobillion", aldus Marc Schoutens, directeur van Mobillion.
<< Home