zanox lanceert Look@Landingpages

maandag 10 december 2007

Nieuwe tool verhoogt inkomen uit search engine marketing

zanox, specialist in global performance based online marketing, lanceert
Look@Landingpages, een tool waarmee search engine marketeers exact kunnen
zien welke van hun trefwoorden converteren naar aankopen. Publishers hebben
hiermee een nieuw middel tot hun beschikking om de kosten te verlagen en hun
inkomsten te vergroten.

Look@Landingpages biedt een gedetailleerde analyse van
zoekmachine-marketingacties. Publishers zien in één oogopslag welke
trefwoord heeft geleid tot conversie vanaf hun eigen website. Search engine
campagnes zijn hierdoor efficiënter in te zetten. Het gebruik van
Look@Landingpages is gratis. Een publisher heeft alleen een zanox-account,
een Google AdWords-account en -editor, Excel en een website nodig om te
starten.

"Tot nu toe was het aankopen van trefwoorden een kwestie van het
optimaliseren van de gehele trefwoordenlijst," aldus Roger Kenbeek, country
manager Benelux van zanox. "Met Look@Landingpages zie je per trefwoord
precies wat de opbrengsten zijn geweest. Trefwoorden die niet converteren,
kun je direct uit de lijst verwijderen of je past de clickprijs aan."

zanox is het enige affiliatenetwerk dat wereldwijd in meer dan 40 lokale
markten opereert, waarmee advertisers en publishers eenvoudig op internet
kunnen adverteren.