zanox toont mogelijkheden internationale inzet affiliate marketing

donderdag 27 september 2007

'Global Alliance Partner'-programma maakt wereldwijd verkopen makkelijker

London/Amsterdam, 27 september 2007 - zanox, wereldwijd specialist in global
performance based online marketing, presenteert op de beurs Ad:Tech - London
een nieuw initiatief: GAP (Global Alliance Partner). GAP is zanox' meest
recente innovatie op het gebied van affiliate en performance based online
marketing.

GAP maakt het zanox-partners nu mogelijk om hun portfolio uit te breiden
naar een wereldwijd aanbod. Hierbij zorgt zanox voor de technologie en het
aansturen van de communicatie en de betalingen tussen alle partijen.
Adverteerders, inkopers van mediaruimte, advertentienetwerken en affiliate
networks kunnen werken en verkeer uitwisselen met zowel internationale als
lokale netwerken. zanox fungeert hierbij als centraal aanspreekpunt en
integreert met de belangrijkste portals, zoekmachines en gemeenschappen,
alsook met de internationale uitgevers.

De bekroonde zanox tracking-technologie rapporteert gedetailleerde
performance-indicatoren, zodat adverteerders en uitgevers voortdurend hun
resultaten kunnen optimaliseren. Voor meer informatie:
http://www.zanox.com/gap/.


Tijdens de Ad:Tech - Londen laat zanox ook een nieuw platform zien,
zanox.tv, als illustratie van zanox' visie op online communicatie, bedoeld
om de kracht van het internet beter te gebruiken.

"Voor innovaties op het gebied van performance based online marketing is de
Ad:Tech in Londen cruciaal. We zijn heel blij dat we hier nu twee
belangrijke innovaties kunnen laten zien", zegt Roger Kenbeek, Country
Manager Benelux van zanox. "Onze GAP-oplossing maakt het voor iedereen
mogelijk om op een wereldwijde schaal te verkopen en te handelen. Daarnaast
vormt zanox.tv een mooi aanvullend platform voor adverteerders en
publishers."