TCD: Winnaars Twinkle Innovatie Stand bekend

donderdag 12 april 2007

Woerden, 12 april 2007 - Twinkle, vakblad voor webwinkeliers, maakt de
twee winnaars bekend die zich mogen presenteren op de Twinkle Innovatie
Stand. Ter ondersteuning van nieuwe initiatieven op het snijvlak van
thuiswinkelen en marketing heeft het magazine jonge, innovatieve
bedrijven de kans geboden op gratis standruimte tijdens TCD. Uit de vele
inzendingen koos de redactie voor Gratis-post en Dexport.

Beide bedrijven hebben een uniek concept, bestaan minder dan twee jaar
en wisten in een korte motivatie helder te maken waarom zij de
standruimte moesten winnen. Gratis-post biedt een nieuwe vorm van
adverteren: post tot 20 gram wordt verstuurd in gratis gefrankeerde
enveloppen met op de rugzijde advertentieruimte. Dexport ondersteunt
Nederlandse webwinkels bij het uitbreiden van hun activiteiten naar de
Duitse markt.

"Het was niet eenvoudig om uit alle inzendingen de twee meest
innovatieve bedrijven te kiezen", aldus Marieke Verdonk, hoofdredacteur
van Twinkle. "We zien de laatste jaren veel originele en goed
onderbouwde concepten ontstaan op internet, al dan niet als thuiswinkel.
De meeste ondernemers hebben visie en zijn enthousiast. En bijna
allemaal kunnen ze in de opstartfase wel wat hulp gebruiken om
bekendheid te geven aan hun producten en diensten."

De twee winnende ondernemingen staan met hun stands van 24 t/m 26 april
2007 op de beursvloer van Twinkle, standnummer 4E028 in de Jaarbeurs te
Utrecht.

Meer informatie over Gratis-post vindt u op www.gratis-post.nl

Aanvullende informatie over Dexport vind u op www.dexport.nl

Op www.tcd.nl bestelt u kosteloos kaarten voor de beurs.