Uitnodiging: Contactcenter van de Toekomst op 2 april
woensdag 14 maart 2007
Contactcenters hebben te maken met een negatief imago. Onterecht,
aangezien het economische belang van Contactcenters jaarlijks groter
wordt, de techniek state of the art is en de branche zich al jaren
reguleert en professionaliseert. Tijd dus dat de branche van zich laat
horen.
Op maandag 2 april 2007 leidt contactcenterspecialist Geert van
Ouwerkerk u graag van 14.00 tot 15.00 rond in het Contactcenter van de
Toekomst aan de Nieuwezijds Voorburgwal te Amsterdam.
In het Contactcenter van de Toekomst reïntegreren mensen die langdurig
uit het arbeidsproces zijn geweest, binnen een ideale werkomgeving. Het
contactcenter is uitgerust met de allernieuwste faciliteiten: van hard-
en software tot training en coaching. Deelnemers volgen een
reïntegratieprogramma van drie maanden met baangarantie.
Het Contactcenter van de Toekomst heeft een maatschappelijke functie,
handelt in- en outbound klantcontact af voor verschillende klanten én
doet dit jaar mee aan de Plantronics Telesales Team Trophy 2007. De
winnaar van deze jaarlijkse wedstrijd wordt op 25 april bekend gemaakt
op het Telecommerce Gala tijdens de TCD in Utrecht.
TCD is 100% klantcontact. Meer informatie vind je op www.tcd.nl.
Graag vernemen we of je de rondleiding wilt bijwonen.
<< Home