Zappware partner in creatie interactieve melkspot van VLAM

maandag 20 november 2006

Primeur: eerste interactieve Booschap van Algemeen Nut voor VRT

Hasselt, 20 november 2006 – Zappware, de Belgische one-stop leverancier voor
interactieve digitale televisieoplossingen, benutte zijn grondige iDTV
expertise en kennis van het Telenet platform om de eerste interactieve
Boodschap van Algemeen Nut voor de VRT mee vorm te geven.

Aan het begin van de boodschap wordt de VRT kijker, door middel van het
indrukken van de rode knop op zijn afstandsbediening, uitgenodigd om deel te
nemen aan een wedstrijd. De kijker beantwoordt een wedstrijd- en
schiftingsvraag en bevestigt zijn deelname door ingave van zijn Telenet
pincode ter identificatie.

Koen Swings, Managing Partner bij Zappware: “Wij zijn trots om mee aan de
wieg te staan van de realisatie van de eerste interactieve digitale
Boodschap van Algemeen Nut, die door 200.000 gezinnen bekeken zal kunnen
worden. Omwille van hun directe interactie met hun doelpubliek, zijn wij
overtuigd van de toegevoegde waarde van interactieve boodschappen voor de
aanbieder.”

Andere partners bij de realisatie van deze interactieve Booschap van
Algemeen Nut zijn VAR, Universal Media en Duval Guillaume.