Oracle Accelerate-partners leveren oplossingen voor het MKB
woensdag 11 februari 2009
Extra info |
Over Oracle Accelerate Programma Over Quistor Accelerate PRO |
|
Trademarks |
In totaal 230 branchespecifieke oplossingen voor MKB-organisaties beschikbaar
De Meern, 11 februari 2009 – Het aantal betaalbare, voorgedefinieerde en eenvoudig te installeren software-applicaties is uitgebreid met Oracle Accelerate-oplossingen voor middelgrote en kleine bedrijven in de voedingsmiddelenindustrie en professional services-bedrijven. Deze voorgeconfigureerde, branchespecifieke applicatiebundels zijn gebaseerd op Oracle JD Edwards EnterpriseOne en Oracle’s Agile Product Lifecycle Management (PLM). In Nederland zijn de oplossingen ontwikkeld door IBM en Quistor.
Oracle Accelerate is Oracle’s strategie om software te leveren aan het MKB in branches waar specifieke functionaliteit is vereist. Oracle’s Accelerate-partners hebben voor deze branches de standaard Oracle-applicaties voorgeconfigureerd gebruikmakend van hun kennis van en ervaring in de sector. Hierdoor is de software eenvoudig te installeren, praktisch in gebruik en zorgt het voor een snelle terugverdientijd. De kennis van de Oracle Accelerate-partners strekt zich uit tot specifieke sectoren als de auto-industrie, de chemische industrie, gezondheidszorg, retail, transport en de wetenschap. In totaal bieden 129 partners uit 33 landen wereldwijd nu 230 Oracle Accelerate-oplossingen aan.
Nieuwe Nederlandse toepassingen
IBM’s Food & Beverage Accelerate-oplossing biedt een wereldwijde en kostenefficiënte oplossing voor middelgrote bedrijven in de voedingsmiddelenindustrie. De oplossing bestaat uit een branchespecifieke voorgeconfigureerde template voor Oracle JD Edwards die, indien gewenst, met de benodigde hardware, hosting en/of financiering snel kan worden geïmplementeerd.
Quistor biedt met AcceleratePRO een gebruiksvriendelijke totaaloplossing voor bedrijven die actief zijn in de zakelijke dienstverlening. De oplossing bestaat uit een voorgeconfigureerde Oracle JD Edwards template, inclusief volledige procesbeschrijvingen, digitale eindgebruikers trainingsmaterialen, volledige systeemdocumentatie en vooraf gedefinieerde gebruikersrollen. De oplossing ondersteunt alle primaire bedrijfsprocessen waaronder financiële administratie, projectadministratie, facturering, tijd- en onkostenregistratie en personeelsadministratie. Hiermee krijgt managers direct inzicht in de juiste informatie waardoor ze in staat zijn beter gefundeerde beslissingen te nemen. Medewerkers kunnen via een webclient eenvoudig de benodigde informatie per project invoeren. De oplossing is tevens beschikbaar in een gehoste versie.
-------------
<< Home