Hippo stelt Mark Reinhoudt aan als director of marketing

maandag 2 juni 2008

Amsterdam, 2 juni 2008 - Hippo, Nederlandse leverancier van open source
enterprise content management en portal-software, heeft Mark Reinhoudt
benoemd tot director of marketing. Hij is verantwoordelijk voor de
positionering van de bedrijfsnaam Hippo en de bijbehorende producten.

Mark Reinhoudt is een veteraan op marketinggebied. Hij was onder andere
marketing, sponsoring en partnerships manager bij Internet Society en
daarvoor verantwoordelijk voor Creative Marketing Communication en Business
Development bij Cool Capital B.V. Eind jaren negentig was hij oprichter van
Happypoint, het eerste e-mailmarketingbedrijf van Europa.

"Hippo staat aan de vooravond van de introductie van een nieuw open source
ECM van wereldformaat. Ik heb er alle vertrouwen in dat we met het hele team
hier een groot succes van gaan maken in Nederland, maar zeker ook, zo niet
meer, daarbuiten. Voor mij als internationaal georiënteerde creative
marketeer is het een eer om dit te helpen realiseren", aldus Mark Reinhoudt.

Tjeerd Brenninkmeijer: "Met de komst van Mark hebben we een
marketing-zwaargewicht in huis gehaald. Nu we internationaal sterk groeien,
willen we hier ook meer aandacht aan schenken. In de open source-community
staan we goed bekend. Mark gaat ons helpen die positie te verstevigen en ook
daarbuiten een sterke naam op te bouwen."